Бажання
Додайте товари до списку бажань
0

Велосипед Merida ONE-FORTY 700 Sram [2024]

Міцний, надійний і готовий до будь-яких пригод, ONE-FORTY 700 поєднує в собі відмінну алюмінієву раму і якісне обладнанням, яке не підведе. Наша нова радикальна трейловая геометрія забезпечує можливість рухатися вгору, якій позаздрить альпініст, з можливістю їхати вниз зі швидкістю, якій позаздрять ендуро-байки. 12-швидкісна трансмісія Shimano з широким діапазоном, чотирьохпоршневі гальма, ефективна підвіска Marzocchi і RockShox, а також наш регульований штир з великим ходом забезпечують Вам нові, неперевершені можливості.

Новий ONE-FORTY це позамежний трейловый байк, створений для найскладніших трейлов в світі. Це вершина конструкторської думки в питанні сучасного трейлрайдинга, з супер-вертикальної підсідельної трубою 80° низькою рульовою трубою і кареткою, щоб долати самі технічні підйоми. У той же час довгий річ у всіх розмірах і збалансований кут рульової колонки 65 градусів означають багато можливостей для підкорення будь-якого спуску. З нашою новою системою розмірів, будь райдер може вибрати довгий або короткий річ незалежно від свого росту, а підвіска стає прогресивніший із збільшенням розміру рами, що буде корисно для важких або віддають перевагу жорсткий стиль райдерів. Ми зосередилися на зниження ваги байка і збільшення його швидкості, щоб він став більш ефективним. На всіх велосипедах встановлені подседельные штирі з великим діапазоном ходу, система проводки WIRE PORT практична різьбова каретка і відсік для зберігання інструменту, а карбонові рами додатково мають магнітні флягодержателі FidLock.

  • Повністю алюмінієва рама з кінематикою підвіски FASTи системою розмірів AGILOMETER
  • Радикальна нова трейловая геометрія, колеса 29 дюймів.
  • Підсідельний штир з регульованим ходом 230мм
  • Підвіска Marzocchi і RockShox, 150 мм спереду, 143 мм ззаду.
  • 12-швидкісна трансмісія SRAM з широким діапазоном.
  • Потужні 4-поршневі гідравлічні дискові гальма.

РАМА: ONE-FORTY LITE III, 143 mm suspension travel 29", material: aluminium, 29x2.5" max. wheelsize, 148x12 mm axle standard, BSA bottom bracket standard,

РОЗМІР РАМИ: XShort, Short, Mid, Long, XLong

ВИЛКА: Marzocchi Z1, Air, 150 mm suspension travel, Tapered, 44 mm fork offset, 29.5x2.6" max. wheelsize,

АМОРТИЗАТОР: Rock Shox Deluxe Select+, lockout,

ПЕРЕДНІ ГАЛЬМА: Sram DB8, 4 piston,

ЗАДНІ ГАЛЬМА: Sram DB8, 4 piston,

РОТОРА: Sram CenterLine, 200 мм,

РУЛЬОВА КОЛОНКА: Acros ICR MERIDA EXTERNAL neck, Upper and lower IPS sealing,

КЕРМО: MERIDA EXPERT TR II, material: aluminium, 780 mm width, XS/S 18 mm росія, M/L/XL 30 mm rise,

ВИНОС: MERIDA EXPERT eTRII, material: aluminium, 35 мм діаметр, 0° stem angle, 40 mm,

ЗАДНІЙ ПЕРЕМИКАЧ: Sram NX Eagle

МОНЕТКА ЗАДНЯ: Sram NX

ПІДСІДЕЛЬНИЙ ШТИР: MERIDA TEAM TR II, 34.9 mm діаметр, 10 mm setback, All sizes 30-230 mm Travel Seatpost,

СІДЛО: MERIDA EXPERT SL, V-mount, incl.: MERIDA minitool,

ЛАНЦЮГ: Sram SX Eagle

КАСЕТА: Sram PG-1210 Eagle, 10-50 teeth, 12 speed,

КАРЕТКА: Sram DUB BSA 73 MTB WIDE

ШАТУНИ: Sram NX Eagle DUB, 32 teeth, 170 mm-S, 175 mm-M up,

ПЕРЕДНЯ ВТУЛКА: Novatec SL-TEAM D041SB-B15, 110x15 mm width front hub, 32 spoke holes, 6 bolt,

ЗАДНЯ ВТУЛКА: Novatec SL-TEAM D462SB-S3S-B12-11S, 148x12 mm width rear hub, 32 spoke holes, 6 bolt,

ЗАДНЯ ВІСЬ: MERIDA EXPERT TR, including removeable lever, 6/4 mm allen key,

ОБОДУ: MERIDA EXPERT TR II, 110x15 mm width front hub, 148x12 mm width rear hub, 28 mm іннер width, material: aluminium, Tubeless ready (tubeless tape valves and no included), 29",

СПИЦІ: Double Butted Black stainless

ПЕРЕДНЯ ПОКРИШКА: Maxxis Minion DHF, 29x2.5", fold, TR EXO 3C MaxxTera,

ЗАДНЯ ПОКРИШКА: Maxxis Dissector, 29x2.4", fold, TR EXO+ MaxxTerra,

ВАГА: 16,28 кг

РОЗМІР РАМИ XSHORT SHORT MID LONG XLONG
РОЗМІРИ ПОКРИШОК 29" 29" 29" 29" 29"
ST ПІДСІДЕЛЬНА ТРУБА MM 400 410 425 445 470
TT ВЕРХНЯ ТРУБА MM 532 559 586 618 649
CS ДОВЖИНА ПІР'Я MM 437.5 437.5 437.5 437.5 437.5
HTA КУТ РУЛЬОВОЇ КОЛОНКИ ГР 65 65 65 65 65
STA КУТ ПІДСІДЕЛЬНОЇ ТРУБИ ГР 80 80 80 80 80
BD ПРОВИС КАРЕТКИ MM 35 35 35 35 35
HT ВИСОТА РУЛЬОВОГО СТАКАНА MM 95 95 95 105 120
FL ДОВЖИНА ВИДЕЛКИ MM 557 557 557 557 557
R РІЧ MM 426 453 480 509 535
S СКЛ MM 607 607 607 616 629
WB КОЛІСНА БАЗА MM 1177 1204 1232 1265 1298
SH СТЕНДОВЕР MM 730 735 738 735 730

Технології:

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM. При створенні алюмінієвих рам високого класу ми використовуємо перевірений часом алюміній PROLITE 66 (6066), оскільки він неймовірно легкий і міцний. Крім того, він відмінно поєднується з нашою технологією гидроформовки, дозволяючи нам створювати складні форми, що відрізняються потрійний товщиною стінок, майже карбоноподобным зовнішнім виглядом і найкращим співвідношенням жорсткості і ваги. Хоча менш міцні сплави можуть бути дешевше, цей сплав є ідеальним вибором для високопродуктивних велосипедних рам.

HFS - HYDRO FORMING SYSTEM. Щоб отримати максимальну віддачу від алюмінієвої труби в плані форми або зміни товщини стінки, ми застосовуємо різні форми маніпуляцій. Найбільш складним, але й найбільш ефективним є гидроформинг, при якому алюмінієва труба вставляється в негативну форму, і через неї під тиском продавлюється гаряча емульсія з води і масла. Кінцевим результатом є алюмінієва труба ідеальної форми, яка дозволяє нам створювати чудові і легкі алюмінієві рами.

X-TAPER HEADTUBE. Точність рульового управління життєво важлива для безпечного керування, і X-TAPER HEADTUBE дозволяє нам значно підвищити точність. Використання верхніх підшипників 1 1/8" і нижніх 1 1/4" або 1 1/2" допомагає впоратися з навантаженнями, які сучасна їзда та обладнання можуть надавати на головну трубу, і при цьому не додає зайвої ваги. Це дозволяє легко встановлювати конічні вилки і забезпечує точність і впевненість рульового управління.
SMOOTH WELDING. Цей процес ми використовуємо для додання зварних швах красивою плоскій поверхні замість ефекту "стопки монет", який часто виникає під час зварювання TIG. Зварювальник використовують зварювальний пальник, щоб двічі пройтися по шву, допомагаючи його розгладити. Для цього потрібна велика майстерність, але у результаті виходять міцні і елегантні рами, які на перший погляд виглядають як рами з карбонового волокна.
INTERNAL CABLE ROUTING. На більшості наших рам ми прокладаємо проводку тросів і шлангів через раму. Кабелі входять і виходять з рами через гладкі гнізда, чи ми використаємо одну з наших інших систем, таких як SMART ENTRY або WIRE PORT. Прокладка кабелів усередині рами захищає їх від зовнішніх впливів, надає чистий і акуратний вигляд і може забезпечити аеродинамічні переваги.
NON-SLIP TIGHTENING. Ця система означає, що для затягування важливих болтів вам знадобиться тільки один інструмент TORX 30, що полегшує їх фіксацію під час руху по трасі, а також прискорює і спрощує технічне обслуговування. Болти мають головку спеціальної форми на одному кінці, яка входить у відповідне поглиблення в рамі, запобігаючи обертання. Це означає, що в раму не вклеюється ніяка фурнітура, тому пошкоджену різьбу або болти можна легко замінити.
P-FLEX. Конструкція підвіски, в якій традиційний шарнір в пір'ї виключено на користь конструкції flexstay. При цьому використовується податливість матеріалу та особлива форма труб, що дозволяє верхньому і нижньому пір'ям розсуватися по мірі руху підвіски. Прибравши шарнір в пір'ї, ми економимо вага, знижуємо потреба в обслуговуванні і підвищуємо жорсткість конструкції рами.
WIRE PORT. MERIDA розробила кермові колонки, які дозволяють всім кабелях управління від керма входити в раму через кришку рульової, створюючи чистий і лаконічний вигляд, дозволяючи зробити більш легку, міцну і аеродинамічної конструкцію рами, ніж при використанні звичайних кабельних портів. Залежно від моделі, кабелі прокладаються повністю всередині через руль і винос або полуинтегрированно, коли кабелі входять у раму під виносом.
FAST KINEMATIC. Кінематика задньої підвіски, що використовує конструкцію flexstay для мінімізації ваги і необхідності обслуговування. Кожен розмір рами має різну ступінь прогресії, причому моделі з більшою довжиною мають збільшений темп прогресії, щоб краще підходити для більш жорсткого катання та/або важких райдерів. Регульований фліп-чіп можна використовувати для установки коліс розміру 29 або 27.5/29, зберігаючи при цьому геометрію для стабільної керованості. Flexstay-Adjustable-Size-Tuned kinematic: Швидко, тому що це так.
LONG FENDER. Точки кріплення додаткового подовженого крила для підвищення захисту в порівнянні зі стандартним коротким крилом. Повнорозмірне крило зменшує кількість бруду і водяних бризок з заднього колеса, зберігаючи чистоту і сухість, а також продовжуючи термін служби підшипників і тросів. Завдяки болтовим кріпленням крило жорстко фіксується, що знижує рівень шуму і не пошкоджує лакофарбове покриття байка.
Оцініть товар
Надіслати

Велосипед MERIDA ONE-FORTY 700 (Sram) III1 [2024], M, METALLIC TEAL(BLACK)

Немає в наявності
Артикул: A62411A 01190
128 560 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Розмір рами
Виберіть колір
Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список очікувань
Характеристики
Назва Велосипед MERIDA ONE-FORTY 700 (Sram) III1 [2024], M, METALLIC TEAL(BLACK)
Хід вилки 150
Хід рами 143

Підготовка замовлення до відправки займає від 1 до 3 днів, якщо Вам критичні сроки, уточнюйте перед замовленням

"Новою поштою" по Україні від 50 грн.   Укрпоштою за кордон   Більше інформації про доставку

  • Онлайн оплата
  • Переказ на карту
  • "Покупка частинами" від Monobank

Більше інформації про оплату

Гарантія від виробника

Вгору